دوست دارم


دخترک تنها

دوست دارم به اندازه ی گریه ی گنجشک........درسته کمه.......ولی گنجشکا وقتی گریه میکنن میمیرن

به گوشت میرسه روزی......که بعد از تو چی شد حالم..............

چه جوری گریه می کردم .......که از تو دست ور دارم.........

نشد گریه کنم پیشت........ نخواستم بدشه رفتارم..........

دلم واسه خودم میسوخت....برای قلب درگیرم...............

یه روزی تو خندهات گفتی......تو میمونی و من میرم........

سرم رو گرم میکردم..........که از یادم بره این غم.................

ولی بازم شبا تا صبح.............تورو تو خواب میدیدم.................

نمیدونستی اینارو........چرا باید می فهمیدی.....

من ودیدی ولی یکبار ازم چیزی نپرسیدی......................................



نظرات شما عزیزان:

محمود
ساعت16:16---3 تير 1390
سلام اميدوارم خوب و موفق باشيد وب جالبي داريد دوست داشتيد به ما هم سر بزنيد و دوست داشتيد خودتون رو لينک کنيد با تشکر

سينا
ساعت14:15---9 خرداد 1390
همينجا جواب بده


سينا
ساعت14:14---9 خرداد 1390
سلام
تو واسه ورود به وبت مشكل نداشتي؟
من رمزمو ميزدو ميگفت اشتباهه
رمز جديد گرفتم بازم ميگه اشتباهه
موندم چيكار كنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 9 / 3 / 1390برچسب:,ساعت 13:54 توسط ترلان| |


Power By: LoxBlog.Com